loading...
احسان اکرامی
احسان اکرامی بازدید : 28 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)
بازتاب سخنان مقام معظم رهبری درباره برنامه هسته‌ای و مذاکره با آمریکا، سخنان دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره روابط با ایران و سوریه، فرستادن نامه‌ای از سوی هفده اندیشمند ایرانی برای رئیس‌جمهور مصر و خروج افغان‌های ساکن ایران به مقصد ترکیه، از جمله مهمترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است.
احسان اکرامی بازدید : 22 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (0)

گفت: پس چي شد؟!
گفتم: چي؟ چي شد؟!
گفت: مگر اميرارجمند و مزروعي نمايندگان موسوي و خاتمي در خارج كشور براي روز 25 بهمن تظاهرات سكوت اعلام نكرده بودند؟! پس چي شد؟!
گفتم: اي بابا! لوطي خوش آب و هوا! گروه هاي اپوزيسيون اين دو نفر را نفوذي وزارت اطلاعات مي دانند و هشدار داده اند كه پيشنهاد آنها ترفند ديكته شده وزارت اطلاعات است.
گفت: حالا تظاهرات سكوت يعني چي؟!
گفتم: اعلام كرده بودند كه هواداران جنبش سبز اعتراض خود به جمهوري اسلامي را در پياده روها و يا كتابخانه دانشگاه ها با حفظ سكوت اعلام كنند!
گفت: مگر بقيه مردم در پياده روها جيغ مي زنند و راه مي روند؟! شرط حضور در كتابخانه ها هم سكوت است.
گفتم: چه عرض كنم؟! خل و چل تر از آنها خودشان هستند. يكي از اراذل و اوباش وارد كتابخانه شد و با صداي بلند گفت؛ آقا! ساندويچ سوسيس داري؟ مدير كتابخانه گفت؛ هيس! هيس! اينجا كتابخانه است، نبايد بلند صحبت كني و يارو صدايش را آورد پايين و يواشكي پرسيد؛ ساندويچ سوسيس داري؟!

احسان اکرامی بازدید : 28 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

22 بهمن

 


22 بهمن, 22بهمن,روز22بهمن, 22 بهمن سال 57

 

 

22بهمن پيروزي انقلاب اسلامي ايران

 

22بهمن : در روز 22 بهمن 1357، تاريخ نهضت اسلامي مردم ايران به رهبري امام خميني (ره) به نقطه عطف خود رسيد. در روز 22 بهمن سرانجام مبارزات مردم مسلمان به بار نشست و پادشاهي 2500 ساله و ظلم و استبداد بيش از 50 ساله رژيم پهلوي در ايران، ريشه كن شد و به خواست الهي حكومت جمهوري اسلامي تأسيس شد.

 



احسان اکرامی بازدید : 19 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)
مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم در تاریخ ۱۳۹۱/۱۰/۱۹ با انتقاد از برخی كه مكرراً می‌گویند انتخابات باید آزاد برگزار شود، فرمودند: معلوم است كه انتخابات باید آزاد باشد. مگر بیش از سی انتخابات سه دهه‌ی اخیر آزاد نبوده است؟ در كدام كشور انتخابات از ایران آزادتر است؟ مراقب باشید این حرف‌های شما مردم را از انتخابات مأیوس نكند.
 
احسان اکرامی بازدید : 25 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

حماسه نه دی معنای نجابت است و عشق

هرگز امان نامه شرک و کفر را امضا نخواهیم کرد هرگز در مقابل بدخواهان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ساکت نخواهیم نشست هرگز امام انقلاب را در مقابل دنیای استکباری و در مقابل بدخواهانش تنها نخواهیم گذاشت اگر باران فتنه هم بر سر ما ببارد کربلایی با هفتاد و پنج میلیون عاشورایی ایجاد خواهیم کرد ما فرزندان خیبریم از امام انقلاب آموخته ایم سکوت در مقابل بدخواهان خیانتی بزرگ در حق مردمیست که همه وجودشان نجابت است و عشق به انقلابو با تاسی به کلام نورانی حضرت امام خمینی (ع) اگر بخواهید در مقابل دین ما باایستید با همه قوا در مقابل همهدنیای شما خواهیم ایستاد.

نهم دي، روز غلبه جنود الهي بر جنود شيطان است. روز خروش ملت ايران و آشكار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شكني هاي عده اي غافل و يا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشوراي حسيني است. روز نهم دي در واقع روز نه گفتن ملت ايران به سران فتنه و آري گفتن به نظام اسلامي و بيعت مجدد مردم با آرمان هاي والاي حضرت امام خميني(ره) و امام خامنه ای است.مردم در اين روز، تير خلاص را به سران فتنه شليك و پشت پيكر نامبارك فتنه را به خاك ماليدند.در روز نهم دي ماه 1388، مشروعيت سياسي نظام اسلامي ايران بار ديگر با حضور خودجوش ده ها ميليوني مردم در تهران و تمامي شهرهاي ديگر كشور به جهانيان اعلام گرديد.روز نهم دي، روزي است كه مردم ايران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبي مي شناسند و هرگز فريب حيله ها و نيرنگ هاي آنان را نمي خورند.روز نهم دي روزي است كه مردم ايران نشان دادند كه با بصيرتند و در ميان گرد و غباري كه فتنه گران به پا كرده اند هرگز، نه راه را گم مي كنند و نه دست از راهبر واقعي كه همانا ولايت فقيه است، بر مي دارند و در نهايت روز نهم دي روزي است كه مردم مسلمان و انقلابي ايران نشان دادند كه اين جمله حضرت امام (ره) را كه فرمودند: «پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملكت تان آسيب نرسد» به خوبي در عمل به آن معتقد و پايبند هستند.نهم دي واكنش مردم به حرمت شكني در عاشورا حركت خودجوش و حماسي مردم در نهم دي سال گذشته، واكنش مردم مسلمان و انقلابي ايران به حرمت شكني ها در روز عاشورا بود. روز عاشوراي سال گذشته گروهي كه خود را وابسته به فرقه سبز مي دانستند به خيابان ها آمده و در چارچوب سناريوهايي از قبل طراحي شده با دادن شعارهايي عليه نظام اسلامي و ارزش هاي آن، در حالي كه هلهله مي كردند و كف مي زدند، به عزاداران حمله ور شده و برخي از خيمه هاي عزاي حسيني را به آتش كشيدند. اين جماعت كه هيچ شباهتي به عزاداران حسيني نداشتند، در پيامي كه از سوي موسوي صادر گرديد با عنوان «ملت خداجوي» معرفي شدند. پيام موسوي و اظهارنظر برخي ديگر از سران فتنه در قبال حوادث روز عاشورا، نشان داد كه جريان فتنه با دين و اعتقادات مردم مشكل دارد و به همين دليل در برابر نظام اسلامي و ولايت فقيه ايستاده و انتخابات، بهانه اي بيش نيست.

حضور مردم در ۹دی ماه به معنی دفاع از هیچ حزب و گروه و جناحی نبود.برخلاف راهپیمایی۲۲بهمن و روز قدس که گروه های مختلف با برافراشتن یک پرچم و با درج نام خود”با فونت درشت” در زیر این پرچم به دنبال خودنمایی هستند، در نهم دیماه شاهد حضور خالص مردم و بدون هیچ چشم داشت حزبی و گروهی بودیم.

*در نهم دی ماه کسی برای حمایت از دولت فعلی و شخص احمدی نژاد وارد میدان نشد. در دست هیچ کس تصویری از رئیس جمهوری نبود. گویی این بار خروششان فقط و خالصانه برای دفاع از هویت نظام جمهوری اسلامی، دفاع از ولایت فقیه بوده است.

*نهم دی بر خلاف۲۲بهمن و روز قدس، روز تعطیل نبود. شاهد آن که در ساعات ابتدایی راهپیمایی، بسیاری از ادارات و شرکتها باز بودند و کارمندان با وجود علاقه مندی برای شرکت در راهپیمایی، مجبور به حضور در محل کار بودند.

*شعارهای۹دی، شعارهای همیشگی و کلیشه ای نبود. شعارهای جدیدی که از پیوند عشق به ولایت، عاشورا و انقلاب و نفرت از دشمنان حریم ولایت به دست آمده بود.

*۹دی ماه نشانه اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی بود، در حالیکه بسیاری از خواص و نخبگان و مثلا دلسوزان ادعا داشتند که اعتماد مردم به نظام از بین رفته است. نکته ای که نهم دی را متمایز می کند، حضور میلیونی مردم و نمایش اعتماد به نظام در اوج فضاسازی دشمنان خارجی و داخلی بود.

*۹دی تنها تجمع میلیونی مردم علیه خواص بی بصیرت بود. یعنی اگر بخواهیم اهداف مردم برای حضور در حماسه نهم دی‌ماه را برشماریم، اعتراض به خواص بی بصیرت، جزء اهداف اصلی مردم خواهد بود.

حماسه‌ای که مردم ایران با حضور میلیونی خود در۹دی آفریدند، سه تاثیر متفاوت بر سه گروه مختلف داشت. اول باعث دلگرمی و احساس غرور و قدرت خود مردم ایران و دوستان انقلاب در داخل و سراسر دنیا شد. دوم خشم و عصبانیت دشمنان و منافقان و البته واکنش همراه با انفعال و عقب‌نشینی آنها را به همراه داشت و سوم باعث بیداری عده‌ای شد که در تحلیل و بررسی اوضاع ایران تا حدودی دچار شک و تردید شده‌ بودند

احسان اکرامی بازدید : 33 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (1)
 
هر جا مردم همدل باشند، بزرگتر از آمريكا هم نمي‌تواند هيچ غلطي بكند/ آفرین بر فلسطینی‌ها، حماس و جهاد
 
حضرت آيت الله خامنه اي تأكيد كردند: دشمنان از اسلامِ برده دلار، اسلامِ غرق در فساد و اشرافي گري و اسلامي كه در توده مردم امتداد ندارد، نگران نيستند ولي از اسلام عمل و اقدام، اسلام توده مردم، اسلام توكل بر خدا و اسلام حُسن ظن به وعده الهي به لرزه مي افتند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 47
  • بازدید کلی : 1,481